sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

Dips

Kategori: Träning

Igår gjorde jag mina första dips någonsin! Sist jag testade var för 5 v, då lyckades jag inte göra en enda men igår gjorde jag 4st X 3. Sista setet var det nästan 5! Nu är det bara en chins som ska klaras snarast.. Och sedan självklart fortsätta utvecklas och öka antalet :D

Körde alltså maxtester igår med min PT, benstyrkan var samma som förra gången men min överkropp har blivit rejält mkt starkare! Förra gången klarade jag knappt bänka med bara stången men nu kunde vi lägga på både 2 och 3 gånger. (Hade inte själv koll på vikten.)

Idag blev det vila för min näsa och ögon rinner så :( Vill inte att det ska bli värre och idag var det spinning på schemat vilket är väldigt pulshöjande vilket kan förvärra infektionen. Även "fridag" gällande maten så bakade grova frallor i morse (men måste erkänna att jag saknade min gröt..) sushi till lunch och nu blir det tacos och sedan massor av frukt :) Äter ju inte frukt i veckorna så gäller att C-vitaminbomba kroppen ordentligt ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: