sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

Onsdag

Kategori: Träning

Körde intervaller imorse, gick ganska bra. Svettigt och så jobbigt att jag var nära på att kräkas. Pulsen låg runt 90% av maxpuls och som högst var den uppe på 97% av max ;)

Nu ikväll körde jag det nya benpasset som jag och Tess körde i torsdags. Gick riktigt bra och känner redan träningsvärken komma krypande.. Hoppas på träningsvärk imorgon! Har träningsvärk i hela överkroppen typ efter mån- tis bröst/triceps och rygg/ biceps. Mage och axlar ska få sig en match imorgon :)

Till middag blev det wookad lövbiff med grönsaker och ugnsrostad mandelpotatis jag hade i kylskåpet. Potatis blir faktiskt nyttigare efter att ha blivit tillagad, nedkyld och uppvärmd :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: