sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

Kämpa

Kategori: Träning

Igår kväll körde jag och C bröst och triceps på gymmet. Hade fortfarande lite träningsvärk sen i lördags så fick väl inte till dipsen som jag ville etc. Däremot gick bröstövningarna kanon och jag kunde öka på lite i vikter.

I morse var det dax för powerwalk med mackan. Hade på mig pulsklockan för en gångs skull och försökte hålla en puls på ca 60-70 % av maxpuls. Men när man går med mackan (min hund) står man ibland helt still och ibland joggar man för att hinna med honom så skulle väl säga att den pendlade mellan 58 och 75 % av Max. Gick lite över en timme. Hade dragit på mig hela understället, mössa, vantar osv så det var riktigt skönt ute i solen trots minusgrader! Så skönt när man har precis lagom mkt kläder på :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: