sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

Onsdag

Kategori: Träning

Apa jobbiga intervaller i morse, ofrivilligt jobbiga tillochmed! Brukar gå ett par minuter på ca 5% för att vakna till lite eftersom jag brukar sticka till gymmet före jag vaknat typ. Satte glatt igång och jogga mina 5 min, fortsatte med intervaller på 15, tänkte öka till 16-17-17,5 som i måndags men det var sååååå jobbigt! Var på vippen att jag tänkte hoppa av bandet och springa till toaletten för att slippa kräkas offentligt.. Tog mig iaf i mål, kontrollerar antal kcal/ km och inser att jag sprungit intervallerna i uppförsbacke! Brukar ju dra ner den från 5 till 1 före jag startar... Jaja, blev lite extra jobbigt ;)

Sen på kvällen körde jag rumpa/ ben. "Lätt vecka" som sagt så jag körde 15-20 rep X 2. Skakiga ben efteråt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: