sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

Powerwalk

Kategori: Träning

I morse när jag vaknade funderade jag på om jag skulle gå till gymmet istället för termometern visade - 13 C. Körde dock intervaller igår och skulle därför köra lite mer lågintesiv morgoncardio idag för att inte slita på kroppen / riskera att bli övertränad. Stor skillnad på vältränad och övertränad!

Drog på mig underställ, flecetröja, dunjacka, mössa, vantar och fårull sulor i promenadskorna och tog med mig mackan ut i solskenet på 1,5 h powerwalk. Körde med pulsklockan idag igen och försökte hålla en puls på mellan 65-75 % av max.

I eftermiddag blir det som sagt axlar/ mage. Ska försöka vara på gymmet lite tidigare än igår kväll för då var det verkligen smockat!!

Bjuder på en bild på en nyvaken tjej i långkallingar ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: