sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

Födelsedagshelg

Kategori: Träning

Styrde bilen mot släkt och familj i fredags och firade min födelsedag ihop med alla jag tycker om (nästan alla var där men några saknades.)

Startade födelsedagen med en ordentlig frukost med nybakat bröd, massor av pålägg, plättar med bär och grädde, smoothie, jordgubbar, mango, vaniljyoghurt, hemmagjord mussli och massa annat gott :) Sedan blev det ett ordentligt axlar/ triceps pass på PT huset med hela familjen och mamma o Björns PT Anders.

Dagen fortsatte med massa gott att äta, underbara familjen och släkten och alla hundar :) En dag med det jag tycker om, mina nära och kära (människor som djur), träning och god mat och bakverk och andra sötsaker :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: