sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

Helg

Kategori: Träning

Var på min favorit spinningklass i morses, var ju sjuk för 2 v sen och iväg och firade min födelsedag förra helgen så det var kul att vara tillbaka. Kom in lite sent i salen och fick cykeln precis framför Fredrik (instruktören) så det blev svettigare och jobbigare än någonsin. Kunde inte fuska, vrida av en växel etc en enda gång. Kändes väldigt bra efteråt. Ska tänka på att ha rumpan längre bak än hjulhuset även när jag står upp för att få använda lårmuskulaturen till max istället för att ta hjälp av kroppsvikten.

Idag är det lördag vilket betyder no diet! Blev sushi lunch, en glass i solen, en liten bit smörgåstårta och ikväll ska vi grilla :)

Vila imorgon efter 9 pass på gymmet samt 2 powerwalks på över 8 km denna veckan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: