sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

Våga prova nya saker

Kategori: Träning

Har precis ätit middag, thailändsk rödcurry kycklingsoppa med grönsaker och kokosmjölk - mums!

Var och tränade med min älskling innan, vi brukar köra Crosstraining på torsdagar men idag bokade jag in oss på något nytt, Grit strength. Det är 30 min högintensiv styrketräning. 30 min klarar vi lätt tänkte jag. Ojoj så fel jag hade, efter några övningar höll jag på att svimma av av ansträngning, tittade på klockan - 8 min hade gått! Haha 30 min kändes väldigt långt ;-)
Sen hade jag även bokat in oss på pulsspinning 55 min för jag tänkte att det första passet var så kort.. Tänkte strunta i det först men man ska aldrig avboka ett planerat pass! (Om man inte blir sjuk etc) Så jag drog C från den ena salen till den andra innan han hann fatta vad som hände ;-) Älskar att träna med mitt hjärta!

Kommentarer

  • Edita säger:

    Äntligen !! Vad kul att du gjort en träningsblogg :) //stolt läsare :D

    2012-12-28 | 13:03:05
  • Edita säger:

    Äntligen !! Vad kul att du gjort en träningsblogg :) //stolt läsare :D

    2012-12-28 | 13:03:06

Kommentera inlägget här: