sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

Lördagsspinning

Kategori: Träning

Idag var jag tillbaka på min älskade lördagsspinning, 55 min puls :) Vi körde tabata intervaller, 20 sek arbete 10 sek vila x 10. Sen 1 min på 80% av maxpuls och sen på intervallerna igen. Totalt 4 rundor. Tunga backar och några snabba raksträckor. Svetten flödade!

Sen skulle min sambo gå på crosstraining och jag tänkte att jag hänger på. Började med 10 burpees - 1 thrusters sen 9 burpees - 2 thrusters osv. Sen var det dax för armhävningar och utfall, då tackade jag för mig. Energin var slut och jag har sjuk träningsvärk efter att ha kört de övningarna igår så det fick räcka. På med flecetröjan och fram med proteinshaken och vänta på C som körde färdigt (han körde ju inte spinningen.)

Sen stack vi hem och åt min favorit just nu, rödcurry soppa med grönsaker, kyckling o kokosmjölk :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: