sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

Hemmaträning

Kategori: Träning

Nu sitter vi i bilen påväg hem mot Stockholm. Precis innan vi åkte körde jag och Claudio ett intensivt styrkepass nere i föräldrarnas hemmagym. Vi körde roddmaskin 400m, kettlebellsving 20 st, sumo squats 20 st, armhävningar 10 st, 20 st rysk tvist med kettlebell - 5 rundor! Avslutade med plankan. Puh blev riktigt svettigt. Perfekt med hemmagym under helgdagar när många gym är stängda.
Nu sitter jag med en trött fralla i famnen som lekt med sina "brorsor" hela helgen och bredvid min sambo som kör, vi ska hem och kolla film i sängen alla tre medan alla andra skakar rumpa ;)

Kommentarer

  • emmaRemmar säger:

    Haha jag var oxå bara hemma igår och kolla film när alla skakade rumpan ;)

    2012-12-26 | 10:19:38
    Bloggadress: http://emmahanuliak.blogg.se

Kommentera inlägget här: