sweateveryday.blogg.se

Jag skriver om sånt jag tycket om, träning & mat - haha och lite annat.

PT pass

Kategori: Träning

Började gårdagen med intervaller på löpbandet, körde 5 min Jogg och sedan intervaller i stege. Började på 12 och ökade med 0,5 varje gång. När jag var uppe på 17 var det kämpigt! Hade ca 5 kvar då som jag körde på 15-16 typ. Sjukt jobbigt!!

På em körde jag rygg och biceps med PT Tess som förövrigt är riktigt grym och en PT som jag verkligen kan rekommendera :)
Körde mitt nya program, kändes väldigt bra att få lära sig lastdragen och den stående rodden ordentligt där jag tidigare mest har dragit rakt ner i lastdragen med armbågarna för långt bak och rodden har jag kört ngn Bodypump version av, men nu jäklar!

Lagade lövbiff och klyftpotatis med kesella M funlight till efterrätt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: